Planer för dagen.

Nu och fram till 15:00: Skriva och redigera manus.

15:00-15:50: Akut läkarbesök [för ytterligare en undersökning om min
evinnerliga förkylning och andning och näsa och blablabla, slår vad om
att de inte kommer att hitta något fel den här gången heller
.]

16:03 – 16:47: Tågfärd till stan.

Ca 17:00 – 20:00: Köa till Håkans skivsignering på Bengans.

20:00 – … : Få min splitternya inköpta skiva, ”För set för Edelweiss
signerad av herr Hellström.

Känns bra, där runtomkring kommer kanske Niklas förbi också, kanske
kommer Jonas förbi med. Jakob kommer dit, Caroline i teaterettan ska
vara där, Beata kommer om hon hinner, resten får framtiden utvisa.
Gustav hoppas jag givetvis på att träffa där också, men det tar jag ju
nästan för givet…

Jag kommer att ha det riktiga albumet ikväll! Signerat. Happy.

Jag är glad!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

