Sätt igång!

Okej, så idag är det alltså dags att verkligen sätta igång med
debattartikeln som skulle ha varit inne igår. Men jag kunde inte
koncentrera mig på något annat än stackars Sanna. Jag skrev
till Jan [vår SO-lärare] och talade om hur det låg till. Har inte fått
något svar än.


Mår väldigt dåligt av att inte ha lämnat in den i tid. Jag har inte
gjort något sådant sedan jag var tillsammans med Patrik i sjuan
och jag skulle lämna in ett arbete som skulle baseras på en resa
genom Europa. Då lämnade jag in en hel vecka försent. Usch.
Nu blir det bara en dag i alla fall. Men usch. Jag hatar att inte
hålla mig till det som faktiskt var bestämt.


Nu måste jag alltså bara hitta en bra artikel att argumentera emot.
Åh. Om det ändå hade varit inom valfritt ämne, i så fall hade ju
redan haft en redo. Då hade vart superenkelt och väldigt kul.
Det är inte så lätt att hitta debattartiklar nuförtiden som är emot
en hållbar utveckling. Ja, alltså inte emot, men som påstår något
helt orimligt. Alla är med på vad som krävs för att vi ska kunna
fortsätta leva på jorden. Därför är det väldigt konstigt att vi
inte lever efter det. När alla vet om vad som måste ske.

 

Jaja. Ska sätta igång nu då. Bara borsta tänderna först.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

