Reda ut mig själv.

Jag behöver nog skaffa lite koll på mig själv. Eller, jag
behöver skaffa lite koll på tillvaron. Just nu är det så
fruktansvärt mycket att göra. Jag ORKAR inte, för jag
vet att så fort jag är klar med allt det som ska göras nu,
så kommer det bara att komma mer. Usch. Rädda mig
nu då.

I helgen skulle jag skriva klart mitt arbete i Naturkunskapen,
gjorde jag det då? Nej, jag är alldeles för utmattad. Både
av förkylning och för mycket att göra på en gång.
Imorgon [idag]: Mejla in Naturkunskapsarbetet
Torsdag: Samhäll, Debatt-artikeln ska lämnas in
Labbrapport, Naturkunskapen ska lämnas in

FAN.

Så ska jag se mors premiär på tisdag på Pustervik kl.
19. Då kommer jag inte att hinna göra något den dagen,
alltså måste jag skriva både debatt-artikeln och labb-
rapporten på onsdag. Ah. Och jag vill verkligen inte
missa mors premiär så, liksom, det är bara att bita ihop.

Efter det där är avklarat vet jag att jag måste åstadkomma
en statistik-uppgift i matten och ett prov där med efter
lovet. Franska-uppgifterna väntar och snart är det prov
i Idrott också. Höstterminen var så jävla lugn, och det
var precis det här jag fasade inför då. Jag tänkte att; ”De
har sagt att tvåan är så jobbig, men nu är det ju ingenting,
kommer allt att hamna på vårterminen då?”
Uppenbarligen. Underbart. Verkligen.
Jag som måste ha MVG i allt.

Jag måste korta ner min regi-projektstext också. Det
har jag inte gjort än, och efter lovet är det nog min tur
att sätta igång med den. Bara det inte är den här veckan.
Det funkar inte.

Mitt liv fungerar inte just nu!

Sätter mig på bibblan och skriver imorgon [idag], så att
jag blir klar med arbetet i Naturkunskapen i alla fall,
och nu är det hög tid att gå och lägga sig om jag ska
hinna sova något.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Reda ut mig själv.

  1. Ida skriver:

    du måste inte ha mvg i allt. du är jätteduktig ändå.

    och hur farao har man prov i idrott??? :O

    <33

  2. julietjuliet skriver:

    Teoretiskt prov alltså, haha. =D

  3. fillepille skriver:

    jaaa det är såååå mycket på samma gång! inte bara i skolan utan privat OCKSÅ dessutom. dom förväntar sig verkligen att man åker hem och ligger på rosa moln hela dagarna, så därför proppar dom in läxor.

    usch! men lite mr. T som belöning skadar ju inte efter några timmars arbete..

  4. julietjuliet skriver:

    Ja, de tänker att vi som bara är sjutton, snart arton, vi är förlorade och vi har ändå ingen fritid eller något liv, så det är lika bra att vi får något att göra och koncentrera oss på…Eh. Suck.

    Ja, eller efter några minuters arbete…

Kommentera

