And the Show goes on.

Jag vet inte vad jag ville säga med den rubriken. Det var bara det som ville
komma fram, här där jag ligger i min säng och filosoferar. Nu har jag även
gett nyckeln till den här bloggen till mitt ”ex”. Hur kan jag kalla dig mitt ex,
Gustav? Det fungerar inte riktigt. Känns bara konstigt.
På något sätt är det nästan som att vi fortfarande existerar.

Idag gick jag i alla fall ”ut med det”. Det möttes av chock av de flesta.
Lina blev ledsen och sa bara ”Neeej”, och sådär, ”Ni som var så fina
tillsammans…”,
då är det jobbigt att skratta åt saken. Då kryper det
till i ögonsjöarna och det rinner över lite i kontrollen
. Men jag viftade
lite med armarna och försökte skratta lite andfått och ansträngt i alla fall.
Michelle var fin. Hennes kompis var crazy, men ganska snäll ändå.

Sedan har jag funderat lite över om jag verkligen bara känner två människor
i HELA världen som är bi- eller homosexuella. Jag tvivlar på det. Det är
ett sådant tabu bara. Det är knäppt.

“The greatest thing you’ll ever learn, is just to love and be loved in return.”

Vad var det mer jag tänkte tala om?
Jo. Elsa och jag var intellektuella idag. Tog oss tid för fika och
pratade om viktiga saker. Vi tog oss an livets problematik och dilemman.
Att diskutera med henne är en sann fröjd. Det är då man känner att den
här världen inte är på väg alltför mycket utför.

Var på Stadsbiblioteket också. Åh, det är kärlek. Jag borde bosätta mig
i en bibbla. Bibliotek kommer på andra plats på min Locus Amoeus-lista.

Ska upp och jobba imorgon, så det är lika bra att jag avslutar här.

Puss.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

