Stressen kväver.

Just nu är det så mycket att jag håller på att avlida, jag orkar inte
ens börja med någonting för att jag är så stressad över något annat.

Det värsta är att det är så mycket i naturkunskapen, jag har alltid
älskat naturkunskap och sådär, men nu, när vi har Marie, ja, då känns
det bara hopplöst. Hon är så missunnande, så fördomsfull och har en
lite taskig syn på elever. Jag vill ha en annan lärare. Och tänk om den
här kursen ändå kunde pågå under en längre tid, så att man hade haft
lite längre tid på sig att visa vad man går för. Jag klarar INTE av att få
VG som slutbetyg i Naturkunskapen
, och jag vet att jag kommer att
få det om jag inte rycker upp mig snart, men jag orkar inte! Jag har
sådan otrolig ångest inför detta. Det kväver mig verkligen inifrån.
Hjälp. Hjälp. Hjälp. Ge mig ALL tid i världen. Snälla?

Jag vill ha en sådan där mojäng som man stoppar tiden med. Man
stänger liksom av tiden. Då skulle jag få tid att sova. Tid att orka med
att göra alla våra uppgifter. Tid att träffa mina vänner. Tid att prata. Tid
att bara vara. Tid att måla. Tid att planera. Tid att inte planera. Tid att
skriva. Tid att roa mig. Tid att fota. Tid att gör allt det där som jag inte
hinner med nu
. ÅH. GE MIG TID!!!

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Stressen kväver.

  1. fille skriver:

    det finns inget värre än lärare som får en att känna sig dålig. och dum. och nervös. hon är en sådan tycker jag :(

  2. julietjuliet skriver:

    Hon är verkligen en sådan! Hon får en att känna sig totallt pantad. Usch.

  3. Ida skriver:

    ja, tacksåmycket. när du hittar en sådan mojäng skulle jag inte ha något emot att få låna den ibland. eller om det kanske finns två?
    <33

  4. julietjuliet skriver:

    At your service, my dear.<3

  5. julietjuliet skriver:

    At your service, my dear.<3

Kommentera

