Pirr.

Jag har nästan ett litet nervöst magmonster i mig just nu…
Det känns som om jag ska ge honom en liten överrasknig.
En lite oväntad överraskning. Eller, så oväntat är det inte.
Det är nog bara det att Han inte väntar sig det från Mig.
Jag tror att han tänker sig att jag aldrig skulle ge upp. Att
jag kommer att hålla fast vid honom så länge jag kan. Och
att han kan ha mig som sin lilla hund att ha sex med när
han känner för det. Det är över nu.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Pirr.

  1. Din väldigt pojkiga flickvän skriver:

    VA? Haaar nii haaft seex? Hund? Var han bra? ;)

    Jag sitter och läser äldre inlägg i din blogg, jag hoppas att det var tillåtet? Det kändes dock privat. Iiiihh, annars är det ganska försent, förlåt. Det var i alla fall väldigt intressant att läsa om din sista episod med Gustav, det låter som att det var en väldigt väldigt jobbig tid.
    En sak jag undrar över är varför du gav mig adressen till din blogg när vi nästan inte kände varandra? Det här är ju väldigt personligt.
    Puss! Jag älskar dig. Jag lovar att jag aldrig någonsin kommer bli som Gustav Pålsson, det ser faktiskt ut som en omöjlighet.

Kommentera

