Presentationer och hemligheter.

Ja, det är dags att ta tag i mig själv och
ägna hela dagen till att skriva om Charles
Darwin
. Låter ytterst uppmuntrande och
mycket roligt… Så uppiggande.

För övrigt kom jag på att en av mina syster-
söner har ett väldigt fint namn; Charles William
Henry
. Låter ypperligt adligt, lite flashigt och
propert sådär. Hans syster, som automatiskt också
är min systerdotter, heter Awa. Det är väldigt
fint det med. Deras två andra syskon heter Meta
och Milla. Tycker om deras namn.

Jag kanske borde presentera mig. Nu när jag har
blogg och allt. Då skulle jag kunna länka folk hit,
om de vill veta något om mig. Smart. Mindre smart
när man tänker på att jag vill hålla den här bloggen
relativt hemlig och privat
. Men, men.

Det ska bli en presentation av mig. Så fort jag har
arbetat klart med Darwin för idag… Det vill säga att
den här presentationen får jag skriva någon gång
ikväll/natt.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

