Blogg, bloggare, bloggast.

Har haft blogg förut. Men, det har inte mer än påbörjats,
just för att alla andra bloggsidor är så mycket mer kom-
plicerade
än vad den här är. Så bilddagboken, ja, jag är
beroende, har tagit över det där med bloggandet. Har
dock kommit fram till att det inte är en bra grej det där
med att skriva ”dagbok” på bilddagboken. För, precis
alla, alla, alla kan se det. Det brukar inte vara lika bra
spridning på bloggar, om man inte ger sig fan på att
det ska spridas.

Så kanske, kanske kan jag ha min lilla dagbok här, efter-
som bilddagboken t.o.m. konkurrerat ut min riktiga
pappersdagbok. Det är sorgligt.

Här kan jag dela med mig lite mer för mig själv, vara
lite friare. Det känns skönt. Alla behöver inte veta om
den här bloggen. Jag kan nog nästan hålla den för mig
själv…

Litet tack till Cassandra dock, som fick mig att öppna
ögonen för wordpress.

Kram och Puss.

Om julietjuliet

Du är glad!
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

